EXTRA
Az autólopás sokkal bonyolultabb lesz. Bármennyire is el akarsz lopni egy autót, és ha van pisztolyod, akkor sem lesz könnyű. Ezt pozitívnak tekintem, hiszen a valós életben sem dobhatsz ki autóst úgy, mint Vice Cityben.
Kaszkadőr bemutatványhoz elég lesz egy kerékpár, beleértve ugrás, kanyarodás, 180's vagy 360's pörgés
St. Brutus Motel: Nem csak a része egy küldetésnek, hanem tartózkodási helyként is lehet használni. Aki nem tudná, hogy miben különbözik a hotel, és a Motel akkor annak leírom: Motel általában vidéken van, egyszerű szálláshely olyan autósoknak van kitalálva, akik szeretnének egy kicsit pihikézni.(de azért más példát is lehet említeni)
Carl-t megtaníthatod új küzdelmi mozdulatokra, így mindegyik fizikai képessége növekszik
San Fierro's tornateremben lesz a Dojo stílus, és a főszereplőt betaníthatod új technikai küzdelmekre
CJ meg tudja védeni saját magát a másik ütésétől, pl.: fegyverrel, lábakkal, stb..
Rendőrségi helikopterből könnyű lesz a kilátás
A környezet is rendelkezik érdekességekkel: Fák lengenek a szélben, hő, köd, és néhány hirdetőtáblát ki lehet majd lökni
A levegő is kidolgozottabb lesz a játékban
A játékban sok lesz a kidolgozott effekt pl.: kipufogó füst, a talaj, amikor megtaposod, vagy rámész járművel, Smoke karakter cigifüstje, esetleg a kilőtt töltények szikrázása
Country zenéket hallgathatunk közvetlenül a rádiókban, amikor vidéken, vagy apró falvakban utazunk
Kendall mérges lesz CJ-re, mert őt körül segíti a család
Kocsirablás is kidolgozottabb
Ha Carl elhízott, akkor a gyalogosok is kicsúfolják: "édes kövér burgonya". A saját csoporttagok pedig, ilyenkor ezt mondják: "divatmajom", "fogyókúráznod kell"
A gyalogosok MI-jét nagyon kidolgozták
Mindegyik gyalogosnak különböző magánélete van
Mt Chilliad hegy nagyon sokat levesz majd a napból
Néhány falunak a neve: Shady Creeks, Flint County, Whetstone, Fern Ridge, és Red County.
Minden nagyobb város rendelkezik saját repülőtérrel, ahol majd fel lehet szállni Dodo-val
Lesznek autóstopposok, akiket el tudsz majd fuvarozni [ez nagy buli lesz /szerk.:]
Kapsz egy olyan teherautót, amivel el lehet vontatni másnak a kocsiját :)
Lesznek olyan boltok, amiben széles választék lesz.
A képernyőt terheli néha az Audio, Display, és az Options beállítása (gondolom, hogy mindez játék közben történik, de szerintem csak PS2-re :P )
A térkép körülbelül Amerika alakú, nagy, vastag, üres {és bézs (beige) alakú}. A jobb alsósarok egynegyedét Los Santos alkotja
A hajvágás nem olcsó, 500 dolcsi egy alkalom [ez igen, ha valódi lenne, akkor mindenki fodrász lenne / szerk.:]
A Menace küldetésben mind a három halott arca a járda felé lesz fordítva [nem biztos, hogy jól fordítottam /szerk.]
Carl képes lesz sokáig a víz alatt maradni, hiszen ő gyakran jár úszni
Organe Grove család tagjainak zöld öltözéke lesz
A Ballas csoportnak bíboros öltözéke lesz
A modellek 50 %-al szebbek lesznek (50%-al több poligon lesz) mint Vice Cityben
A kerékpárt az X gombbal kell előre tolni (PS 2)
Amikor majd az autóban vagy, akkor lesz olyan kamera funkció is, amivel szebb lesz a kilátás
A fodrásznál is lesz bőséges választék: kopasz fej, rövid haj, Alfro stílus, és még sok más érdekes frizurát választhatunk magunknak.
A tizenkettő kicsi falu gyakran áll valamiből, például útkeresztezésekből, és épületekből, mondjuk kocsma, fazekasság, és sok egyéb
A repülésnél megváltozik a radar, és mutatja a látóhatárt, tehát a tájékozódás sokkal könnyebb lesz
Élethű lesz a teherautó is
Némely Linerunner teherautók benzintartályt szállítanak :)))
CJ a legrészletesebb karakter
A járművekben a Patriot, Sanchez, Rancher, Mesa, Sabre, és a Walton megtalálható lesz ismét.
Lesz egy szörnyű nagy teherautó, aminek lesz utánfutója, és még a neve is félelmetes: Monster Truck
Mikor a vidékből áttérsz a városba, akkor nem lesz Lodaing felirat
Egy női szereplő visszatér hozzánk, amit már előző GTA-ban megismerhettünk. Lehetőségeket beszámítva Mercedes, Cortez, Asuka, Kasen, Maria vagy Misty. De ha én egy fogadásra rá lennék kényszerítve, akkor Catalinát választanám.
Körülbelül ezer darab nagyarányú tárgy van a játékban, a hegy körülbelül félmérföld magas, lesznek benne sziklák, meg alagutak is!
Az M-16 puskával is találkozhatunk benne
Kerékpárral, vagy motorral a talajon nyomokat lehet hagyni
Egyetlen csalódás a fűk, fák, bokrok, amit lehet látni a képeken, hogy ugyan olyan maradt, amilyen volt
Sam Houser szerint a leggyorsabb GTA fannak is legalább 150 óra kell, hogy végigvigye a játékot. (kérdés, hogy ez a 100%-os kijátszást jelenti, vagy csak a fő sztori végigküzdését...)
Minden járókelő a saját "agya" szerint gondolkodik és válaszol a környezeti változásokra
Rockstar elmondta, hogy az utolsó változatban CJ-t lehet majd tetoválni. Ez azt jelenti, hogy az utolsó változatú Patch kell ahhoz, hogy ez az Extra menjen.
Fény derült két kisebb településre (ezek a nagyvárosok között helyezkednek el): Angel Pine és Dillamore. Angel Pine békés kisváros (számos üzlettel és egy benzinkúttal), Dillamore pedig egy lakókocsiparknak ad otthont. Az egyik küldetés az Angel Pinei benzinkút kirablásáról szól: hőseink a küldetés végén elkötik a benzinszállító kamionokat.
Módosul a járművek használata: minél többet használod a motort annál jobban / biztosabban vezeted majd - az autókkal viszont (ha hanyagolod őket) rosszabbul bánsz - és Vica versa.
Új járművek: Quad Bike, Monster Truck, Jeep 4x4, Hummer, hot dog árusító kocsi, kerékpár, Dirt Bike és benzinszállító kamion. A következő régi járgányok biztosan visszatérnek: Greenwood, Sabre, Virgo, Rancher, Esperanto, Bobcat, Mesa Grande, Walton, Manana és a Sentinel.
A fejlesztők elmondása szerint a San Andreas főhőse, Carl Johnson az eddigi legkidolgozottabb karakter (nem csak grafikailag, hanem jellem terén is), akit a GTA szériában eddig láthattunk.
A kamerát futás közben a jobb analóg karral tudjuk majd mozgatni. A célzási rendszer a Vice Cityéhez hasonló lesz, de finomítottak rajta: most már tudunk oldalazni is lövöldözés közben [nagyon helyes! - a szerk.]. A szinkronhangok között találjuk majd Ice-T-t és Ice Cubeot is. Az animációs osztálynál sem spórolt a Rockstar: a keleti part legnagyobb motion-capture stúdióját bérelték ki maguknak.
A San Andreas nem véletlenül érkezik dupla-sűrűségű DVD-n: rengeteget dumálnak benne, Hauser szerint eddig nagyjából 400, szövegelést is tartalmazó jelenetet dobtak össze. A humorért (rádióadók, hirdetőtáblák) egy külön csapat (hat ember) felel.
Ha Carl túl sokat eszik, akkor túl súlyos lesz, és bizonyos küldetéseket nem fogja tudni elvégezni
A játékban pont ugyanaz a HUD lesz, mint a GTA III-ban, és Vice Cityben
A grafika fejlettebb, nagyobb rajzolótávolság 1 km lesz
Finomabb, jobban megalkotott mozgások lesznek, mint Vice Cityben
Ha a játékhoz a géped teljesítménye jó lesz, akkor 30 fps lesz az állandó
3x több zene, és rendkívül sok új fegyver lesz, mint a VC-ben
3x több küldetés (történet) mint VC-ben
Dupla rétegű DVD-n lesz a játék :)
Az egyik kerületet Orange Grove (Narancs Liget)-nek hívják, ami az Orange Grove család neve
A Házak távolra ellátszanak
A területnek a jobb sarkán Los Santos városa elég picike darabot fog elfoglalni
Sok új öltözéked lesz
Kettős pisztoly :)
Több apróbb küldetések
A járművek rozsdásak és piszkosak lesznek egy idő után
Carl képességét befolyásolja: Frizura, Fizikum, Súly, ügyesség, Öltözék, Vagyon, Fegyver Készség, szereplők, rokonság, banda
Hollywood is benne lesz San Andreasben csak Vinewood lesz az álneve.
Kettős visszhang
35%-50%-al több figyelmet fordítanak a játékra, mint Vice Cityben.
Sam Houser szerint ez "harmadik elválasztó", egy laza GTA trilógia, ami kezdődött 2001-el, folytatódott a 80-as évekkel, és most 1990-be repít minket el a játék.
Az autók alatt felhalmazódik a talaj! :)
Utánfutós autók is lesznek :)
Valóságos tükörképek (pocsolya, stb.)
San Andreas kiterjedése nagyjából ötször akkora lesz, mint Vice Cityé volt (nem egy városról, hanem három nagyobb várost felvonultató államról van szó, ugye). A városokon kívüli terület változatos lesz: tanyákat, mezőket, hegyeket és sivatagot is találunk itt. A hegyek között lesz egy különösen nagy / híres példány is: ez közel fél mérföld magas, helikopterrel egy perc alatt lehet (az aljáról) a tetejére érni, autóval, sokkal tovább tart a megmászása. A füves területek és a növényzet sokkal valószerűbben fog kinézni, mint korábban.
Ha egy járművel belehajtasz egy folyóba / tóba / tengerbe ki tudsz mászni az ablakon, és kiúszatsz a partra. Ha bent ragadsz az autóban - megfulladsz. Lesznek olyan küldetések, amelyek különlegesen megkívánják majd az úszás alkalmazását.
Bemehetsz a fodrászhoz, és új frizurát készíttethetsz magadnak. Ha a hajvágás rosszul sikerül, a társaid röhögni fognak rajtad, ha azonban sikerül eltalálni a menő stílust, megdicsérnek, és jobban tisztelnek majd.
A Rockstar igyekszik a lehető legkevésbé lineárissá tenni a játékot. A történetben bármikor "megállhatsz", mászkálhatsz kedvedre, és akkor folytatod majd, amikor csak akarod [ez mondjuk a korábbi részekben is így volt... - a szerk.]
A San Andreasban nagy szerepet kapnak az árnyékok: elrejtőzhetsz bennük - így tudsz majd pl. meglepetésből támadni. Az árnyékokra egyébként szükség is lesz m majd: a rendőrök már egycsillagos körözésnél is elég agresszívak lesznek (ha kiütötted az autójukat, kiszállnak, és elkezdnek a menekülő jármű után rohanni), az árnyékok nagy segítségedre lesznek, ha meg akarsz szabadulni tőlük. [hmm, a Rockstar Northos arcok beépítenek pár elemet a Manhuntból is... - a szerk. :-]
A meg növekedett terület ellenére "loading" felirattal kizárólag akkor találkozunk majd, ha belépünk egy épületbe (azaz városon belül most már nem fog tölteni a játék). A játéktér állítólag olyan nagy, hogy még a fejlesztők is eltévednek rajta néhanapján. A brutális méretű adathalmaz következménye: a játék dupla-sűrűségű DVD-n fog megjeleni [viszontlátásra, kalózváltozat - a szerk.].
Teljesen átalakítják a célzási rendszert: a célkereszt színéből (zöld - teljes életerő, sárga - ötven százalék körül, piros - közel a halálhoz) kapásból látod majd, hogy milyen állapotban van az ellenfeled. Minél többször találsz, annál pontosabban lősz - ezt egyébként a képernyőn százalékban is kijelzi majd a játék. Harc közben lehet oldalazni is.
Bandánkkal, az Orange Groove Familyvel területeket foglalhatunk el: ha egy szomszédos kerületet elfoglaltunk az ellenséges bandáról, az átszíneződik a térképen, és hozzánk folyik be az abból származó bevétel.
San Andreas nem város, hanem állam - méghozzá Kalifornia látszólagos megfelelője (pont úgy, ahogy Vice City Miami megfelelője volt). Három nagyváros található benne: Los Santos (Los Angeles), San Fierro (San Francisco) és Las Venturra (Las Vegas). A városok kiterjedésükben nagyjából akkorák, mint Vice City: a történet ezekben, és az őket összekötő területen fog játszódni. Igen: nem csak városok lesznek, hanem "vidéki" területek is, a sztori bizonyos pontjain szépen átvezethetünk Santosból Fierroba. San Andreas összterülete ennek megfelelően úgy hatszor nagyobb, mint Vice Cityé.
Grafika. A játék alapjául szolgáló RenderWare technológiát alaposan felturbózták: az autókon tükröződik a környezet - ez egyébként az összes fényes / üvegfelületre is igaz. A Rockstar által kidolgozott rendering&streaming technológia a korábbinál jóval nagyobb területek megjelenítését és finomabb mozgatását teszi lehetővé. Minden tárgynak külön nappali / éjszakai változata lesz - így sötétben is jól néznek majd ki. Nagy hangsúlyt fektettek az árnyékok és karaktermodellek finomítására. A legjelentősebb fejlődést a belső terekben tapasztalhatjuk: a Vice Cityben ezek elég egyszerűen néztek ki, itt JÓVAL sokrétűebbek lesznek.
Lehetőségek. A misszióstruktúrát némileg átalakítják - néhány küldetést csak úgy tudunk teljesíteni, ha egy korábbi küldetésben megszereztünk egy bizonyos tárgyat vagy képességet. Az assettek jelentősége is megnő - Las Venturraban például kaszinókat is tudunk majd vásárolni - itt különféle szerencsejátékokat is űzhetünk. A legjobb: végre nem csak a küldetéseken belük tudunk bankot rabolni, hanem teljesen szabadon (egyes házakba is betörhetünk).
A sztori. Erről már írtunk tegnap, de itt van még némi plusz infó: Carl Johnson (a főhős) Liberty Cityből tér vissza San Andreasba, első feladata régi bandájának (Orange Groove Family) újraszervezése lesz. A sztori során a korábbi részekből ismerős szereplőkkel is találkozhatunk majd.
A városlakók / ellenfelek mesterséges értelmességét felpiszkálták, jóval valószerűbben válaszolnak majd a cselekedeteinkre. Az autólopások látványosabbak lesznek: többféle "stílusban" tudunk" autót lopni. A San Andreas kamerakezelésén sokat javítottak - célozni is könnyebb lesz, a harcokban pedig ezúttal akár két fegyvert is használhatunk. Hősünk mozgáskultúrája kibővült: ezúttal pl. úszni is tud majd. A lövöldözések változatosságát az összetettebb sérülésmodell (több találati zóna) és a rongybaba-fizika fogja garantálni
Kb. 150 főküldtetésre számíthatunk a játékban.
Az egyik embernek akinek fogunk dolgozni a neve: Wu Zi Mu.
Néhány autóra fel lehet majd szerelni nitrót.
Kínai negyed lesz San Fierróban
Néhány garázsban majd lefestheted az autód és lecserélheted komolyabbra a spoilert.
Lesz egy körzet San Fierro-ban, ami hasonlítani fog Doherty-hez. Doherty egy hely a San Francisco-ban. Az mellett volt 1989-ben egy földrengés
Tudunk majd a házakból rabolni. De csak éjszaka.
Lesznek hangtompítos fegyverek
Nem jár majd minden küldetés végén pénzjutalom( A Vice cityben azthiszem csak 2 ilyen feladat volt)
Lesz egy lopakodó üzemmód. Ami csak akkor kapcsolódik be ha a símaszk rajtunk van.
A párbeszédek alakulása majd tőlünk függ. Jól kell majd figyelni ,hogy mit mondanak nekünk.( Ez egy kicsit nehéz lesz azoknak akik nem értenek Angolul,de reméljük elkészül majd a magyarosítás)
A lopakodó módban zajmérő ikon fog megjelenni. Minnél csendesebben hajtjuk végre a rablást annál több pénz a jutalom.
A játék elején elérhető lesz már a borbély üzlet. :)
Több borbély üzlet közül válogathatunk San Andreasban.
Saját magunk alkotta bandaruhákban járhatunk az utcákon ,vagy normál utcai ruhában.
A bandád tagjai a hajad kinézete alapján is megítélnek.
Kötelező lesz egyes küldetéseknél néhány ruha, hogy végig vihessük.
A drága szép ruhák ,tiszteletet állnak majd rajtad. Míg a bandaruhák a zsaruk figyelmét jobban felkeltik. Vagy az ellenséges bandákét.
15 percet kell majd utazni egy (autó/motor) járművön hogy felérjünk a Mount Chilliad hegy tetejére.
Carl tud majd kosarazni hogy fit maradjon.
A város, és a vidék közti váltás fokozatos
Los Santosban az derült az idő, néha hirtelen esővel, San Fierro ködös, Las Venturas-ban a levegő tiszta, a fények élesek vidéken pedig melegebb, még természetesebb a vibrálás
Több effektben is gazdagodott a játék: kipuffogócsőből áradó füst, kerék által felcsapott sár, füstfelhő mikor rátaposol a fékre, és szikráznak a töltények
A Country zene megerősítve, és valószínűleg vidéken, és a külvárosban lehet majd hallani.
A 'Stats' menüpont alatt, szinte minden rögzítve lessz. Motorozás, bringázás, úszás, stb.
Gyalogos AI is fejlesztették, és mindegyik saját életet él. Például "becserkészhetsz" gyalogosokat, és láthatod ahogy kijön a házából, elmegy a boltba, találkozik egy csajjal, és hazamegy ...
Mt. Chilladnak bazinagy árnyéka lessz. Az összes árnyék "radiosity lighting" technikával lesz rajzolva
A többi kisváros: Shady Creeks, Flint County, Whetstone, Fern Ridge és Red County.
Minden nagyvárosnak van egy saját reptere, ahonnan lehet ksiebb repülőket lopni.
Felvehetsz majd stopposokat
Autómentőket is lehet majd vezetni
Új öltözetek kaphatók a városban lévő boltokban
A repülő madarak kidolgozattabbak lesznek,mint a VC-ben.
Lesz a játékban fűnyíró. Amivel füvet nyírhatunk. :)
Sok fajta fa lesz a játékban.(fenyő,juharfa,tölgy,pálma,stb.)
A GTA I.-ből és a GTAIII.-ból jólismert DodgeViper visszatér
Lesz ásó a játékban.
A kerítéseket kitudjuk dönteni erős autókkal.
Lesznek munkagépek.
Valószínű,hogy lesznek erdőtüzek a játékban.
Lesz tűzoltópalack a játékban.
A kaszinók nevei,amiket meglátogathatunk Las Venturrában:V-Rock Casino ,The Visage, "Pirates in Men's Pants, Caligula's Palace and The Pink Swan, stb...
A kaszinókban(természetesen) lesznek őrök,akik megvernek minket ha rosszat csinálunk. :)
Az egyik kaszinó egy hajó fedélzetén lesz.
Las Venturrában sok lesz a szuper drága kocsi. Mivel egy gazdag város.
A híres Las Vegasi cowboy (reklám) figura is megjelenik a játékban.
kaszinón belül számtalan minigém vár ránk: Blackjack, Video Poker, Wheel of Fortune, Slots & Craps, Félkarú rabló, Billiárd, stb...
Las Venturasban Elvis Presley imitátorokból sem lesz hiány
- a küzdősportban alkalmazott kombók közül CJ nem tudja mindet elsajátítani, csak a játékoson múlik, hogy melyeket tanulja meg és használja - boksztudásunkat Los Santosban, míg távol-keleti harcművészetünket San Fierroban fejleszthetjük - sokat fejlődtek a mozdulatok animációi, sokkal csiszoltabbak, mint a Vice Cityben - íme az auto-célzás rendszere,amelynek színei az ellenség állapotára vonatkoznak: zöld célkereszt: könnyű menet lesz. Sárga célkereszt: már nehezebb. Fekete: lehetetlen megölni - a felvehető ruhák minősége így alakul: Binco: olcsó cuccok. Pro Laps: sportos öltözet. SubUrban: nagyon divatos. - a Rockstar úgy 100 órára saccolja a teljes történet végigjátszásához szükséges időt - a rendőrségi helikopterek állandóan ott köröznek a város felett, még akkor is, ha jelenleg nem CJ-t üldözik - a közelharcban nem kell választani a boksz és a harcművészetek között, mind megtanulható, sőt, akár vegyíteni is lehet őket - elképzelhető, hogy lesznek hot-dogos alküldetések - a Gant Bridge olyan nagy lett, hogy az is előfordulhat, hogy a két végén más időjárással találkozunk - a kamerát 360 fokban forgathatjuk, de ez sebességfüggő, tehát minél gyorsabban mész, annál kisebb fokban tudsz fordítani rajta - a Los Santos-i ingatlanok elég sokba kerülnek - a kombájn nem csak a szántóföldön használható, a városba is bedöcöghetünk vele - nem lesz két egyforma épület (kivéve talán a lakónegyedek házait, amik a valóságban is hasonlóak) - a bulldozernek a hátsó kerekei fordulnak, és nem az elsők - a fűnyíró a leglassabb jármű a játékban - nem csak a katana, hanem a golfklub is visszatér az előző részekből - nem fontos szegény BMX-ünket nyűzni, ha hegyre akarunk bicajozni, ugyanis lesznek mountain bike-ok is, amelyek abban különböznek a BMX-ektől, hogy rendelkeznek sebességfokozatokkal, akár egy igazi MB. Eddigi értesülések szerint a sebességet a játék automatikusan választja - a VC-ben eljátszhattuk a jó polgár szerepét, aki segít a rendőrnek elkapni a menekülő rosszfiút. Eme tettért cserébe 50 dollárt kaptunk. Ez most kibővül az "önkéntes tűzoltó" szerepével, ugyanis tüzek eloltásáért is pénzjuatlomban részesülünk - Carl tüzelési pozíciója nem csupán a fegyvertől függ, hanem az adott eszköznél szerzett tapasztalattól is - ha lőtávolságon belülre kerül az ellenség, Carl automatikus a banditák fejére céloz - a Desert Eagle-re és a lapátra a sivatagban bukkanhatunk - a szereplők sokkal realisztikusabban reagálnak majd a zajokra (lövés, robbantás) - a tűznek sokkal nagyobb szerepe lesz a játékban, mint hinnénk. A robbantások, gránátok és molotov koktélok használatán túl San Andreas nagyobb területeit is lángba boríthatjuk (erdők, házak) - egy eke is lesz a játékban, amivel hatalmas káoszt okozhatunk San Andreasban - a bútoroktól kezdve a villanypóznákon át, egészen a növényekig számos tereptárgyat tehetünk tönkre - a kabriók teteje nyitható, és lehetőségünk lesz a kocsiból lövöldözni - a rend éber őrei immár rádión keresztül fognak kommunikálni, és megbeszélik a felállítandó útakadályt vagy a lehetséges levágásokat - PS2-n a bulldózert a jobb analóg bot vezérli, a gép segítségével könnyedén hazavághatjuk a táj bizonyos részeit - a tenger hullámai egyenesen arányosak a szélsebességgel és az időjárással - jóval több pénzkereseti lehetőségünk lesz, mint a VC-ben. Pl: fuvarozás vagy esetleg gazdálkodás egy bevetett termőterületen - ha felbicajozol Mount Chiliadra, akkor beszállhatsz egy hegyi kerékpárversenybe - egy korai misszióban CJ-nek megadatik a lehetőség, hogy a bandája által viselt narancssárga szerkóba bújjon. Előnye, hogy jobban fogják tisztelni, hátulütője viszont, hogy az ellenséges banditók szemében egy megbélyegzett fickó lesz. Ha a hétköznapi, feltűnésmentes öltözeteknél maradunk, nagyobb biztonságban érezhetjük magunkat - hősünknek nemcsak a haját, hanem arcszőrzetét (bajusz, szakáll) is változtathatjuk - a házak jó részét tekinthetjük meg belülről, illetve rabolhatjuk ki - ez nagyon érdekes elgondolás: egy rablás megkezdéséhez szereznünk kell egy költöztető teherautót, és megnyomnunk az R3 gombot - egy rablás nem annyi, hogy megyünk, lopunk és kész. Mint mondtam, kell a teherautó, ezzel szállítjuk a TV-t, házimozit :). Aztán jól jön egy síszemüveg, hogy álcázzuk magunkat, és így maradjunk észrevétlenek lopakodás közben - a házból kipakolt értékeket a furgonnal elszállítjuk egy találkozóhelyre, ahol elpasszoljuk a cuccokat néhány kétes eredetű alaknak - két város között az út legalább tizenöt percet vesz igénybe - az is beletelik néhány percbe, hogy félig felügess Mount Chiliadra egy crossmotorral - ha viszont nem akarunk átmenni hegymászóba, Mount Chiliad alá építettek egy alagutat is. - a konditerem pozitív hatása például, hogy CJ nagyobbat üt és jobban mászik - Mr. Johnson sokat tanult Lara Crofttól, hiszen ő is képes lesz átmászni ládákon, kerítéséken, sőt, egy hegyoromra felcsimpaszkodva akár fel is tudja húzni magát - ha túl sokat edzünk azért, hogy izmosodjunk, megeshet, hogy lassabban fogunk futni - a leadott lövések pontosságát a tapasztalat határozza meg minden fegyver esetében - minden bandának meglesz a maga kedvenc verdája, amin furikázni fognak - ha rossz helyen hagyod a kocsidat, akkor elvontatják a járgányt, de ha van elég bátorságod, visszalophatod a telephelyről - újabb információ a tengeri élővilágról: a halakon kívül 100%, hogy lesznek madárcsapatok - a BMX gumijai zümmögő zajt hallatnak, amikor aszfalton cangázol - a viharos időjárás magában foglalja a dörgést és a villámlást - a hivatalos oldal videójában láthattátok, hogy a felhők már nem textúrák, hanem valódi, mozgó objektumok - ismét lesznek rejtett csomagok és bónuszok, de ezek elérésehez igénybe kell vennünk a kocsik tetejét és a párkányokat - a játékban több száz épületbelső lesz - ha éberen rójuk az utakat, találkozhatunk majd egy nukleáris tengeralattjáróval, ezt viszont nem vezethetjük (talán valamelyik öbölben lesz) - CJ akkor tanulja meg az új közelharci mozdulatokat, ha legyőzi az adott sport mesterét - aki kedvet érez egy kis ásáshoz, annak a sivatagot tudjuk ajánlani, itt ugyanis lehetőségünk lesz kisebb gödrök ásására - Pay 'n Spray használata esetén az egyedi, Transfenderben szerzett festések nem vesznek el - guggolás közben lőhetünk, gurulhatunk és lopózhatunk - a fák, bokrok összetörnek, ha elég erősen ütközünk nekik; ugyanez vonatkozik a kerítésekre - épületeket is fel lehet gyújtani.
|